data-aanpak

data-aanpak

Tijdens de Data-check wordt gestart met een quickscan van de betrouwbare data. Er wordt gestart met een quickscan van de beschikbare data. Het resultaat wordt gepresenteerd tijdens een werksessie. Hierbij gaan we vooral opzoek naar de (kleine) acties waarmee we een grote kwaliteitsslag maken.

De aanpak van deze acties wordt beschreven in een Plan van Aanpak waar het projectteam mee aan de slag kan. Binnen deze stap is ook het digitale platform beschikbaar. De basiskwaliteit van de data voldoet na het afronden van de stap Data-check.

data-check

Het combineren van alle data en verwerken tot analyses wordt gedaan in de Analyse-stap. De analyses geven inzicht in de kansen & conflicten voor een integrale aanpak van de openbare ruimte.

Gezamenlijk gaan we als projectteam opzoek naar de koppelkansen tussen beheeropgaves, netcongestie, energietransitie, klimaatadaptatie en duurzaamheid. Het resultaat is een overzichtelijk beeld van de kansen en uitdagingen in de gehele openbare ruimte. Met 2 werksessie bespreken we de resultaten als projectteam en maken we keuzes. Wanneer uit de eerste werksessie de keuzes nog niet helder zijn dan volgen er acties voor het uitvoeren van aanvullend onderzoek.

Tijdens de tweede werksessie rondt het projectteam de analyses af. De analyses worden toegevoegd aan het digitale platform waarin u de informatie kan raadplegen.

“DATA is de sleutel tot een integrale aanpak van de openbare ruimte”

DATA-Check

Quikscan data

Fundament bouwen

Basiskwaliteit voldoende

Analyse

Combineren data in digitaal platform
Integrale kansen en conflicten
Koppelkansen met opgaves

Tijdsplanning

Prioriteiten
Meerjarenplanning (10 jaar)
Begrotingen & personeelcapaciteit

Aanpakken

Quikscan data
Implementatie afdeling
Draagvlak organisatie

Analyse

Het combineren van alle data en verwerken tot analyses wordt gedaan in de Analyse-stap. De analyses geven inzicht in de kansen & conflicten voor een integrale aanpak van de openbare ruimte.

Gezamenlijk gaan we als projectteam opzoek naar de koppelkansen tussen beheeropgaves, netcongestie, energietransitie, klimaatadaptatie en duurzaamheid. Het resultaat is een overzichtelijk beeld van de kansen en uitdagingen in de gehele openbare ruimte.

Met 2 werksessie bespreken we de resultaten als projectteam en maken we keuzes. Wanneer uit de eerste werksessie de keuzes nog niet helder zijn dan volgen er acties voor het uitvoeren van aanvullend onderzoek.

Tijdens de tweede werksessie rondt het projectteam de analyses af. De analyses worden toegevoegd aan het digitale platform waarin u de informatie kan raadplegen.

data-check

Tijdens de Data-check wordt gestart met een quickscan van de beschikbare data. Er wordt gestart met een quickscan van de beschikbare data. Het resultaat wordt gepresenteerd tijdens een werksessie.

Hierbij gaan we vooral opzoek naar de (kleine) acties waarmee we een grote kwaliteitsslag maken. De aanpak van deze acties wordt beschreven in een Plan van Aanpak waar het projectteam mee aan de slag kan. Binnen deze stap is ook het digitale platform beschikbaar. De basiskwaliteit van de data voldoet na het afronden van de stap Datacheck.

Neem contact op

Contactgegevens

Terugbelverzoek